A digitális reklámügynökség legújabb felmérései alapján megállapítható, hogy az elmúlt hónapokban egyre többen és többet vásároltak online. Eddig is évről évre növekedett az e-kereskedelem éves szinten lebonyolított forgalma. Azonban a korona vírus okozta karantén következtében sokan kényszerből, de megpróbálkoztak az online vásárlással. Részben ez az oka annak, hogy a webáruházak minden eddiginél sikeresebb hónapokat tudhatnak a hátuk mögött. A digitális ügynökség szerint a vírus talán egyetlen pozitív hozománya, hogy a webáruházakkal szembeni bizalmatlansági fal leomlani látszik. A digitális reklámügynökség szerint, akik rákényszerültek a jelenlegi helyzetben, hogy online házhozszállítással szerezzék be például a háztartásukban szükséges alap élelmiszereket, vagy tisztítószereket, azoknak csak egy kis százaléka fog lemorzsolódni. A nagyobb százalék, ha sikeresen lezajlott a tranzakció, tényleg időben megtörtént a kiszállítás és azt kapta, amit várt, és amit ígértek, akkor a későbbiekben sem kizárt, hogy a kezdeti bizalom után újra rendelni fog majd. A digitális ügynökség korábbi tapasztalatai szerint nagyobb nyitottsággal próbál majd ki újabb webáruházakat is. Hiszen ha online rendelünk az gyors é biztonságos, ki se kell mozdulnunk hozzá a fotelünkből. Mondjuk érdemes a bankkártyánkat a fotelhez közel tartani.
