Felpörögtek a socialmedia oldalak a járvány idején

Mivel az emberek zöme több időt tölt otthon, így az online ügynökség emberei szerint ebből egyenesen következik, hogy a kimozdulás hiányának csökkenésével egyenes arányban nő az Interneten töltött idő.  Ezt a számok és starisztikák is bizonyítják, tehát a digitális reklámügynökség emberei még a tényleges felfele ívelő számok előtt fel tudtak készülni, illetve fel tudták készíteni partnereik felületeit. Az egyik legnagyobb közösségi média platform, az Instagram is sokat tesz azért, hogy a felhasználói életét megkönnyítse. Külön oldalt hoztak létre az üzleti Instagramprofilok részére, ahová minden nap új tartalmakat töltenek fel. Ebből sokat tanulnak az online ügynökség emberei is, hiszen a legújabb fejlesztéseikről is itt adnak hírt. Persze ez az oldal bárki számára elérhető.  Amelyik digitális ügynökség aktívan követi ezt az oldalt, az biztosan elsőként tudja a gyakorlatban is alkalmazni ügyfeleinél a legújabb Instagram megoldásokat.  Az Instagram storykban oly népszerű gifek is hamar reagáltak a vírushelyzetre, így már magyarul is elérhető például a „csak azt vedd meg ,amire szükséged van” vagy a „moss kezet” gifek. Ha az Instagramgif keresőjébe beírjuk, hogy „maradj otthon” máris számos, a jelenlegi helyzetre reagáló magyar gif közül választhatunk, amivel egyedivé tehetjük a storyban elhelyezett tartalmainkat.