Szinte már immunisak vagyunk a reklámok tömegében oly gyakran megjelenő túlzó tökéletességre. Amikor a háziasszony 1 csepp mosogatószerrel tisztává varázsolja az összes edényt, vagy amikor egy adott fogkrém használatától már néhány alkalom után hollywoodi sztárokat megszégyenítően fehér lesz a fogunk. De hosszan sorolhatnánk még a sort, hogy mi mindennel próbálnak levenni a lábunkról a reklámok azért, hogy meggyőzzenek minket, legközelebbi vásárlásunkkor azt a mosogatószert és fogkrémet emeljük le a polcról, amit a reklámban hirdettek. A hamis állításokkal, megtévesztő eredményekkel és ígéretekkel azonban jobb, ha óvatosan bánunk. Egyrészt mert büntetik is azt a céget, aki nem állít igazat a reklámjaiban, másrészt ezek a reklámok lehet, hogy elsőre sok emberre meggyőzően hatnak. Viszont, ha a termék használata közben nem kapjuk meg azt, amit a reklámok ígértek nekünk, – például egy tökéletesen friss alapanyagokból készült, csábítóan szaftos és óriási hamburgert – akkor az csalódottságot, kiábrándultságot és akár haragot is kiválthat a fogyasztókból a márkával szemben, ami pedig egyáltalán nem tesz jót a márka hírnevének. Ez pedig bizonyíthatóan nagyon sokat árt és akár a kereslet csökkenésében is megmutatkozhat, tehát jobban járunk, ha nem vesszük hülyére a fogyasztóinkat, mert ebből csak a márka jöhet ki rosszul.
