Bár egyre jobban elterjed az internetes vásárlás, mégsem elhanyagolható a helyszínen történő értékesítés mértéke. Viszont, vannak olyan küldő hatások, melyek a vásárlás közben érik az embereket és nem pozitív módon hatnak rájuk. Ezek mind- mind rontják a vásárlási élményt és arra ösztönzik a vásárlót, hogy a lehető leghamarabb végezzen a tevékenységével és inkább máshol töltse el szabadidejét. Pedig minden üzletvezetőnek arra kellene törekednie, hogy minél jobban érezzék magukat a vásárlók és a lehető legtöbb időt töltsék üzletében. Annak érdekében, hogy kiderüljön, valójában mi is zavarja a vevőket vásárlás közben, készítettek egy felmérést, ahol elmesélhették saját tapasztalataikat az emberek. Ezt a kutatást közkinccsé tették, melyből tanulhatnak a boltok tulajdonosai, illetve vezetői és új marketing stratégiát dolgozhatnak ki a pozitív vásárlói élmény elérése érdekében.
