Manapság nagyon gyakori, hogy vállalkozó szellemű emberek szeretnének saját boltot, üzletet nyitni, sok esetben saját termékkel. Itthon sajnos nagyon gyakori hiba, hogy a tulajdonos mindent maga akar csinálni, a beszerzéstől, a gyártáson át, marketinggel fűszerezve az értékesítésig.
Természetesen értem, hogy főleg egy új kisvállalkozás beindításánál, minden fillér számít és az emberek nem akarnak semmire költeni, de ez így nem működik, száz esetből kilencvenkilencszer.
Pont most, a rohanó világban, rendkívül fontos a jó marketing. Talán fontosabb, mint a termék, amit el akarunk adni, elvégre, ahogy a jó kereskedő mondja, mindent el lehet adni.
A habbetűk használata pedig egy olyan marketingfogás, mely a cégtulajdonos számára minimális időráfordítást követel, elérhető áron van, és valóban azt sugallja a vásárlók, ügyfelek számára, hogy profi helyen vannak és bármit is vesznek, az biztosan megéri az árát.
Nem véletlen, hogy sokszor egy még szinte üres irodában is ott vannak a hab betűk, még az előtt, hogy megnyitna a helyiség. Ezt a tendenciát egyértelműen megfigyelhetjük a világmárkáknál, az pedig nem véletlen.
A habbetű egy olyan marketingmegoldás, mely akkor is felhívja magára a figyelmet, ha rá sem nézünk, bár ez szinte lehetetlen, mert mindig feltűnő, és ha csak egy pillantást is vetünk rá, máris elérte a célját és hat a tudatalattinkra.
A habbetű a modern kor cégére és egy több évszázados marketingfogás nem tévedhet.