Vásárlói visszajelzések kérése

Egy magára valamit is adó márka aktívan kéri és gyűjti, valamint közzé is teszi a fogyasztóitól a visszajelzéseiket. És itt nem csak a pozitív, de az építő jellegű kritikákra észrevételekre is gondolunk, hiszen ezek is sokat segíthetnek termékeik vagy szolgáltatásaik minőségének javításában. Például ha kutyakozmetikumokat áruló webshoppunk van és francia bulldog kutyakozmetikumok, valamint mopsz kutyakozmetikumok termékeket is árusítunk érdemes a francia bulldog és mopsz kutyatartó gazdikra fókuszálnunk. És ők minek hisznek a legjobban? Mi az, amivel hitelesen meg tudjuk győzni őket arról, hogy a termékünk valóban kiváló? Nem azzal, ha hosszú körmondatokban ecseteljük, hogy mennyire jók a mopsz kutyakozmetikumok. Nem is azzal, ha hangzatos marketing szövegekkel próbáljuk eladni nekik a francia bulldog kutyakozmetikumok termékcsaládot. Hanem azzal az egyszerű eszközzel, ha más mopsz, vagy francia bulldog gazdik őszinte véleményét, esetleg képekkel is alátámasztva láthatják a termékeknél. Mert ezeknek van a legnagyobb ereje! Ha láthatjuk, hogy egy másik mopsz tulajdonos is hasonló problémával küldött, mint most mi, de a termékünkkel meg tudta oldani kutyusa problémáját. Na ennek van igazán nagy ereje, szóval ne feledkezzünk meg róla.