Reklámtoll

Reklámtoll a kooperáló munkatársaknak

Annak ellenére, hogy már digitális felületen működik a legtöbb céges feladat, mégis szükség van még papírra és golyóstollra. Egy hangzatos vállalatnál pedig elengedhetetlen, hogy ne legyen az irodában mindig egy maréknyi reklámtoll mindegyik munkatárs asztalán. Nem azért, mert ezt így szokás, hanem azért, mert ez is erősíti a vállalat arculatát. Ha ez így van, akkor a betérő ügyfél azt látja, hogy itt minden az egységességről és az összetartozásról szól, aminek a részese lehet ő is, ha kap a reklámtollak közül. Ezért szoktak korlátlanul golyóstollat biztosítani azoknak, akikkel együttműködnek.

Ez a vállalatnak is egyfajta reklámforma. Vagyis, ha valahol előveszi a kooperáló cég alkalmazottja az ő golyóstollukat, akkor máris elért egy következő embert az embléma és a logó. Ahhoz, hogy jó érzéssel gondoljon vissza a munkatárs a cégre, mindenképpen olyan kell legyen az a reklámtoll, hogy kellemes legyen használni. Egy olcsó kinézetű, nehezen író eszközzel senki sem bajlódik. Aki valamennyire is ad a cége megítélésére, az figyel erre.